((من  عشق نمی دانم....فقط روحم را که سنگین بود گستراندم...من  عشق نمی دانم...نفسهایت به شماره افتاده بود....گفتم دوستت دارم...تودیگر نفس نکشیدی...غیب شده  بودی...گفتم که  عشق نمی دانم......))
نظرات 9 + ارسال نظر
مریم جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:25 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

به قیافه ش میخورد قسمتی از کتاب روی ماه خداوند را ببوس باشه با تلخیص و تصرف!موفق باشی.

نانا جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:35 ب.ظ

ای ول آره..یه جاهایش بد یود :دی تصرف شد!

غریبهzzz جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:23 ب.ظ http://gharibezzz.persianblog.com

بـار مـی بـایـــد که بســت
از شهـــر خیــال دود گـرفتـــه در ذهـن،
مـی بـایـــد کـه گـــریـخت،
نشستــه ایـم امـا، هنـــوز
تـا خیـــال خستـــه از انتـــظارمــان را فریبـــی دیگــر
از پـس ابــرهـــای تـــوهـــم بـاز رســــد؟
بــــاران مــی بــــارد.
ابـرهـــا مـی رقصنــد از شــورش دلهـــاشـــان.
بـاد مــــی وزد.
تـا درختـــان گیســوان خـویش را در بـزم حضـــور بیــــاراینـــد.
و دریـــا کـــف آلــــوده
مـی کــوبــد مشت بر ستبــــر صخـــره هـــای حصـــار دیـرگـــون.
مـی شکنـــد زلـف پـرچیـــنهـای تـابستـــانـی
در حـضـــور زردی و خـمیـــدگــی پـائیـــــز.
وه چـــه فـریبـــا نـقش مـی زنــــد نقــــاش عـاشــــق.
نیـلـــوفـــرانـــه می رود در قعــــر مــــرداب
ریشـــه هـای پنهــــان رونـــده در تـاریـکــــی،
تـا بـه روز حـادثـه کمیـــنگــاه دل عـاشــــق گــــردد.
بـار مـی بـــایـد کـه بسـت.
انـدیشنـــاکـــم از فـــریب دیــــروز،
کـــه همـــه در وادی بـی " اویــــی" گــــذشت.
امـــا ایـــن بـــار
بــی هیــــچ انــدیشــــه،
بـی بـار مـــی بـایــــد کـه رفـت.
دل مـــی بـایــد گشــــود....
............................................
راستی جمعه ۷ فروردین هستش ! چرا تو وبلاگ تو نوشته ۶ فروردین؟؟!!!
............................................
خوبه باز هم داری شروع به نوشتن میکنی...
موفق باشی و پر حرف

امید شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:58 ق.ظ

نانا جان تولدت مبارک باشه ! شرمنده که دیر شده .....

انیتا ... پارادکس یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:55 ق.ظ

به حال و روز من که نمی خوره!!:(

ام-دالتون یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:19 ب.ظ http://xyz3.blogsky.com

سلام
اینقدر بهت سر نزده بودم که اصلا راستش فراموشت کرده بودم
به هر حال سال نو مبارک
خوشحالم هنوز می نویسی
ماکه یه کم سر شدیم به خصوص بعد از اینکه
یه مدت blogsky
.خراب شد

ام-دالتون یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:20 ب.ظ


سر بزن
بای

S.O.S سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:48 ق.ظ

دختره عقده ای ............... کمبودات زیاده ؟؟؟ مشکلاتت چی ؟؟

نانا جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ق.ظ

۴کریم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد